×

منوی اصلی

true
توجه به سلامت دانش‌آموزان مهمترین اولویت کادر آموزشی در مدارس است
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی برای مقابله با توطئه‌های شوم استکبار جهانی، گفت: تحریف ارزش‌های دینی و انقلابی توطئه جدید دشمنان علیه امنیت ایران اسلامی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،آیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته 14 شهریور ماه نماز جمعه یزد  با بیان این که دشمنان دین و نظام اسلامی ایران از ابتدا تاکنون به دنبال کمرنگ کردن ارزش های انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: تحریف و تحریم از جمله ابزارهای نوین دشمنان علیه نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه یزد در ادامه گفت: دشمنان بعد از ناکامی در مبارزه نظامی سعی دارند با ایجاد تفرقه و تردید امنیت داخلی ایران اسلامی را خدشه دار و مردم را نسبت به اهداف این نظام مقدس بدبین کنند.

ناصری یزدی با اشاره به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان ارشد نظام، تصریح کرد: رهبر انقلاب همیشه به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب مسئولان نظام را به بصیرت‌افزایی برای مقابله با توطئه تحریف دشمنان توصیه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تحریف ارزش‌های انسانی، دینی و انقلابی نظام اسلامی را تهدیدی جدی برای حراست از خون شهدا دانست و بیان کرد: فضای مجازی از جمله بسترهایی است که دشمنان برای توطئه تحریف از آن سوء استفاده کرده و باید بیش از پیش توسط مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مدیریت شود.

این مسئول تولید محتوای ارزشی برای فضای مجازی را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند با تولید محتوای دروغین در فضای مجازی ارزش‌های دینی و عاشورایی ملت مسلمان ایران اسلامی را تهدید و مورد هدف توطئه های شوم خود قرار دهند.

امام جمعه یزد تعطیلی مجالس روضه خوانی به بهانه شیوع کرونا را از جمله توطئه‌های تحریف شعار شعور حسینی دانست و بیان کرد: شعور حسینی به معنای تعطیلی کردن مجالس روضه خوانی نیست، بلکه به معنای استفاده بهینه از محافل سوگواری سالار شهیدان است.

ناصری یزدی با بیان این‌که مردم با بصیرت ایران اسلامی و استان یزد با برگزاری مجالس خانگی و پرشور عزای حسینی نشان دادند که همواره در بعیت خود با سالار شهیدان استوار و مقابل دشمنان دین و نظام اسلامی هستند، گفت: برگزاری رزمایش مواسات و آزادی زندانیان غیرعمد مالی در کنار مجالس روضه خوانی نمایش بزرگ شعور حسینی مردم دارالعباده یزد است.

تربیت دینی و اعتقادی ملاک عمل آموزش و پرورش قرار گیرد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه در کل کشور، افزود: کادر آموزشی، مدیریتی و خانواده باید بیش از پیش تربیت دینی و اعتقادی دانش آموزان را ملاک عمل خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به سلامت دانش‌آموزان را یکی از مهمترین رسالت کادر آموزشی و مدیریتی مدارس در ایام شیوع کرونا دانست و بیان کرد: حفظ سلامتی دانش‌آموزان و کادر آموزشی اصلی مهم و اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام


true
true
true