×

منوی اصلی

true
استقرار ۳۴۹ شعبه صندوق اخذ رأی در شهرستان یزد

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان از ستاد انتخابات شهرستان یزد بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این ستاد قرار گرفت.

 محمدعلی شاه‌حسینی در این بازدید گفت: ۳۳۲ بازرس و ۲۰ سربازرس وظیفه نظارت و بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان یزد را به عهده دارند.

وی خاطرنشان ساخت: برای شهرستان یزد ۳۴۹ صندوق اخذ رأی هم به صورت ثابت و هم سیار تعیین شده است.

شاه حسینی با تأکید بر اینکه تمام توان شهرستان یزد برای برگزاری انتخاباتی پرشور به میدان آمده است، ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات موردنیاز شعبه‌های اخذ رأی، تأمین نیروی انسانی موردنیاز شعبه‌های انتخاباتی، تعیین و محل استقرار شعبه‌ها و همچنین اجرای برنامه‌های آموزشی عوامل اجرایی از جمله اقدام‌های انجام شده طی ماه‌های اخیر در این شهرستان است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تصریح کرد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای در ساماندهی و تکمیل زیرساخت‌ها شعبه‌های اخذ، فراهم‌کردن پشتیبانی و آموزش متولیان شعبه‌های اخذ رأی در استان یزد انجام شده و برای برگزاری هر چه‌بهتر و پرشورتر انتخابات تمام ظرفیت‌های استان به میدان آمده است.

وی با بیان نقش بازرسی در سلامت انتخابات افزود: از هیئت بازرسی شهرستان یزد نیز همین انتظار را داریم که حراست و پاسداری از آرای مردم از طریق کنترل و بازرسی روند انتخابات، سرلوحه وظایف آنها باشد تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو فراهم شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.


true
true
true