×

منوی اصلی

true
دهیار روستای احمد آباد شهرستان هرات، حضور و مشارکت مردم این روستا نشان‌دهنده مطالبه‌گری فعال آنان است
دهیار روستای احمد آباد شهرستان هرات، حضور و مشارکت مردم این روستا نشان‌دهنده مطالبه‌گری فعال آنان است

محمود زارع دهیار روستای احمد آباد شهرستان هرات با اشاره در پیش رو بودن دوازدهمین دوره انتخبات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات پیش رو که در 11 اسفند ماه برگزار می شود از مهم ترین رویدادهای سال جاری به شمار می رود و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی افزود:مردم روستای احمد آباد نیز همچون سایر هموطنان با مشارکت خود در انتخابات، به سهم خود بار دیگر دشمنان را ناامید می کنند.

دهیار روستای احمد آباد تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم این روستا  نشان‌دهنده مطالبه‌گری فعال ساکنان روستا است مردم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولین هستند.

وی افزود: زندگی مردم این روستا بیشتر با کشاورزی و دامپروری می‌گذرد و مردم در این زمینه مخصوصا در شغل دامپروری با مشکلاتی رو برو هستند همچنین در زمینه توسعه طرح هادی نیز مردم روستا مطالباتی را داشتند که از طرف دهیاری نیز مکاتبه با مسئولین شده است

وی خاطر نشان کرد: دهیاری و شورای روستا ارتباط مستقیم با مردم دارند  و در واقع  پل ارتباطی مردم روستا با مسئولین محسوب می شوند بنده بعنوان یک فرد کوچک خدمتگذار مردم در این روستا از مسئولین خواهشمندم نسبت به  روستای احمد آباد توجه ویژه داشته باشند.

شایان ذکر است روستای احمدآباد یکی از روستاهای خوش آب و هوای بخش مرکزی هرات است که به دلیل سرسبزی به عنوان یکی از روستاهای نمونه گردشگری شهرستان معرفی شده است جمعیت روستا بالغ بر 400 نفر است که اکثریت روستاییان به شغل دامداری و کشاورزی مشغول هستند


true
true
true