×

منوی اصلی

true
محرم و صفر کلید گشودن همه گرفتاری‌ها است
استاندار یزد با اشاره به ضرورت تبین ارزش های دینی و مذهبی بین اقشار مختلف جامعه، گفت: محرم و صفر کلید گشودن همه گره‌ها و گرفتاری‌ها است.

به گزارش نسیم یزد،«محمود زمانی‌قمی» در گردهمایی طلایه داران تبلیغ که با حضور روحانیون، ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد با اشاره به این‌که امسال در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم اظهار کرد: آمریکایی‌ها دو هدف بزرگ دارند که یکی منفعت مالی و دیگری حفظ امنیت رژیم فاسد صهیونیستی است.

وی با بیان این‌که آمریکا امروزه بیش از هر زمان دیگری برای استقرار نظم امنیتی خود عاجز مانده است،‌افزود: آمریکایی‌ها امروزه هیچ نظم جدید امنیتی برای مقابله با ایران در اختیار ندارد و به همین خاطر به کشورهای همسایه ایران سفر می‌کند و دست به توطئه علیه جمهوری اسلامی می‌زنند.

استاندار یزد با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها در طول این چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری را بر علیه جمهوری اسلامی طرح ریزی کردند،‌گفت: خوشبختانه در این سال‌ها هر کدام از توطئه‌هایی که آمریکایی‌ها بر علیه ایران به کار گرفت سبب نشد که حتی یک متر از جمهوری اسلامی از دست برود بلکه روزبه روز در جهان در حال گسترش است و با قدرت در برابر این ظلم‌ها و ستم‌ها ایستادگی می‌کند.

زمانی قمی با تأکید بر این‌که محرم و صفر کلید گشودن همه گره‌ها و گرفتاری‌ها است خاطرنشان کرد: هدف‌های بزرگ مخالفان و معاندان نابودی نظام و اسلام است اما ملت ایران با همدلی و همراهی و اتحاد در مقابل آنها به خوبی ایستادگی می‌کنند و می‌دانند که میوه صبر شیرین است.

وی در پایان به راه‌های نابودی دشمن و اقتدار جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اتحاد، دوستی و رفاقت و پیروی از انقلاب اسلامی راه‌های شکست دشمن در تمام عرصه‌ها خواهد بود.


true
true
true