×

منوی اصلی

true
برخورد جدی با موتورسواران متخلف در استان یزد
جانشین رئیس پلیس راهور استان یزد با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف گفت: در اجرای این طرح همه موتورسیکلت‌هایی که بدون داشتن پلاک در سطح شهر‌ها تردد می‌کنند توقیف و به پارکینگ‌های راهنمایی و رانندگی هدایت می‌شوند.

به گزارش نسیم یزد نیوز جانشین رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه این موتورسیکلت‌ها تا زمانی که پلاک نشوند داخل پارکینک‌ها می‌مانند، تاکید کرد: موتورسیکلت‌های متخلف جریمه نقدی هم خواهند شد.

وی ادامه داد: عمده ناهنجاری‌ها نظیر سرقت، مزاحمت‌های ناموسی و تصادف با استفاده از موتورسیکلت‌های بدون پلاک انجام می‌شود. اگر موتور بدون پلاکی در سطح معابر پارک باشد، بر اساس دستور دادستان به پارکینگ منتقل خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور استان احتمال خطر برای خودرو‌های دارای شیشه دودی را زیاد عنوان کرد و گفت: طرح برخورد با این نوع خودرو‌ها در دستور این راهنمایی و رانندگی قرار دارد.

دستوار ادامه داد: طبق قانون، آن دسته از خودرو‌هایی که دارای شیشه دودی هستند باید ماموران راهنمایی بتوانند از فاصله ۳ متری داخل خودرو را رویت کنند، در غیر این صورت علاوه بر جریمه نقدی ۵۰۰ هزار ریالی، مالک خوردرو باید شیشه‌ها را در همان مکان از دودی بودن پاک کند.

جانشین رئیس پلیس راهور استان یزد همچنین با اشاره به اینکه این پلیس برای خدمت رسانی بهتر به مردم در شراط کرونایی افزود: از این به بعد مالکان وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌ها برای ترخیص وسیله خود باید از طریق دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.

دستوار ادامه داد: ماموران این نیرو پس از فرارسیدن زمان ترخیص هر خودرو، صاحب آن خودرو را با پیامک اطلاع رسانی کرده و صاحب خودرو می‌تواند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و کار‌های ترخیص را انجام دهد.


true
true
true