×

منوی اصلی

true
حمایت از تولید با سخن و سخنرانی محقق نمی‌شود
رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه حمایت از تولید با سخن و سخنرانی محقق نمی‌شود گفت: حمایت از مدیران جسور و دلسوز در عرصه تولید به خصوص در شرلیط تحریم ظالمانه دشمنان در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش نسیم یزد "نیوز غلامعلی دهشیری"ضمن تاکید بر لزوم حمایت دستگاه‌ها و نهادهای متولی از حوزه تولید اظهار داشت: حمایت از تولید با سخن و سخنرانی محقق نمی‌شود بلکه لازم است تمامی حمایت‌های قانونی، قضایی، مالی و بانکی همه با هم در یک راستا حرکت کند تا رونق و جهش تولید ایجاد شود.

دهشیری افزود: اگر حمایت لازم از تولید و تولیدکننده صورت گیرد در بخش‌های مختلف جامعه چون اشتغال، مهار تورم، توازن بودجه و افزایش ارزش پول ملی اثرات آن به خوبی مشهود می‌شود که همه جامعه از آن بهرمند می‌شوند.

وی تصریح کرد: اگر در جامعه تسهیلاتی وجود دارد اعم از ارز، زمین، اعتبار و وام باید در اولویت و راستای حمایت از تولید قرار گیرد و در عمل این اقدام به چشم آید.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه اگر دولت‌مردان خوب تصمیم بگیرند دستگاه قضا هم خوب حمایت می کند گفت: حمایت از مدیران جسور و دلسوز که همت خود را در راستای حمایت از تولید به کار می‌گیرند در اولویت دستگاه قضا قرار دارد.

دهشیری با اشاره به سفر پر خیر و برکت رئیس قوه قضاییه در سوم بهمن سال گذشته به استان گفت: بررسی برخی از مشکلات واحدهای تولیدی استان، رفع مشکلات، حضور نمایندگان ریاست قوه در شهرستان‌ها و بازدیدهای میدانی از جمله دستاوردهای این سفر بود.

وی تصریح کرد: ماحصل یکی از این بازدیدها حضور دکتر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و دبیر ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی در کارخانه شیشه اردکان و پیگیری مشکلات این واحد تولیدی بود.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت کارخانه شیشه اردکان که یکی از کارخانه‌های منحصر به فرد در کشور و خاور میانه در زمینه اشتغال، تولید، تامین نیاز داخل و صادرات به 58 کشور دنیا است گفت: مشکلات این کارخانه در ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه مطرح و تصمیماتی خوبی در راستای حمایت از تولید و توسعه این مجموعه اتخاذ شد.

دهشیری همچنین مقرر شد تا کارخانه شیشه اردکان ظرف دو ماه پس از اخذ نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری نسبت به رفع موانع قضایی و حقوقی موجود، بررسی، پیگیری شده و سبب کمک به ارتقا فعالیت، تولید و اشتغال بیشتر در آن واحد شود.

کارخانه شیشه اردکان هم اکنون با تولید روزانه 800 تن انواع محصولات شیشه در مجموع یک هزار و 40 نفر مستقیما در آن فعالیت دارد و با اجرای طرح توسعه تعداد افراد شاغل در آن به 2 هزار نفر می‌رسد.

 


true
true
true