×

منوی اصلی

true
مجلس دانش‌آموزی عامل افزایش آگاهی و بینش دانش‌آموزان است
مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد با بیان این‌که انتخابات مجلس دانش آموزی بهترین فضا و فرصت برای جامعه پذیری و اجتماعی شدن دانش‌آموزان است،گفت: مجلس دانش‌آموزی باعث افزایش آگاهی و بینش دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«عباسعلی دانافر» در مراسم آغازین انتخابات دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی، این مهم را فرصت مناسبی برای تربیت اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: مجلس دانش‌آموزی باعث افزایش آگاهی و بینش دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف و مسائل روز جامعه در دانش آموزان می‌شود.

وی افزود: مجلس دانش آموزی روحیه مشارکت پذیری، مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس و خودباوری ، پرسشگری، نقد و نقادی را در دانش آموزان پرورش می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مجلس دانش‌آموزی یک نهاد مشورتی و تصمیم‌ساز است و زمینه انتقال دغدغه‌ها و چالش‌های آموزش و پرورش از کف مدرسه و کلاس از طریق نمایندگان دانش‌آموزان به مسئولین و به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش را فراهم می‌کند.

دانافر تصریح کرد: یکی از مهمترین مسیرهای تحقق سند بنیادین و نیز تربیت دانش آموزان در ساحت‌های شش گانه به ویژه ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی شورای دانش‌آموزی و مجلس و پارلمان دانش‌آموزی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجلس دانش‌آموزی یک نهاد مشورتی و تصمیم‌ساز بسیار موثر است و دانش آموزان در شورا و مجلس دانش آموزی بازوان آموزش و پرورش به ویژه مدیرکل هستند که می‌توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات خود آموزش و پرورش را یاری کنند.

انتهای پیام

 


true
true
true