×

منوی اصلی

true
آمار نهایی انتخاب مجلس شورای اسلامی در استان یزد
رئیس ستاد انتخابات یزد نتایج نهایی شمارش آرای حوزه‌های انتخابیه این استان را به تفکیک آراء اخذ شده اعلام کرد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«احمد ترحمی» در مورد آمار نهایی آراء انتخاباتی نمایندگان استان یزد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ اظهار کرد: بر اساس نتایج ثبت‌ شده نهایی و رسمی در سامانه جامع انتخابات کشور تعداد 171 هزار و 434 رای در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اخذ شده که از این تعداد «محمدصالح جوکار» با کسب 105 هزار و 549  رأی معادل 71 و یک دهم درصد آرا، موفق به راه‌یابی این دوره مجلس شد.

وی افزود: در حوزه تفت و میبد هم تعداد 57 هزار و 151 رأی اخذ شده که دکتر«سیدجلیل میرمحمدی میبدی» با کسب 22 هزار و 86 رأی، توانست 38 و 58 دهم درصد آرا صحیح را کسب و موفق به حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفت و میبد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در ادامه گفت:‌ در حوزه انتخابیه مهریز 85 هزار و 926 رأی ماخوذه وارد صندوق‌های رای شده که از این تعداد «محمدرضا صباغیان بافقی» با کسب 26 هزار و 865 رأی به عنوان منتخب و نماینده مردم پنج شهرستان وارد مجلس شورای اسلامی شد.

ترحمی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه اردکان جمعاً 31 هزار و 42 رأی از واجدین شرایط این شهرستان اخذ شده که در نهایت «محمدرضا دشتی‌اردکانی» با کسب 15 هزار و 848 رأی موفق شده از حوزه انتخابیه اردکان وارد مجلس شد.

انتهای پیام


true
true
true