×

منوی اصلی

true
رسانه‌ها به عنوان ابزاری قوی در خدمت چشم‌انداز استان یزد باشند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فعالیت 193 رسانه مکتوب و مجازی در این استان،گفت: رسانه‌ها باید به عنوان ابزاری قوی و فراگیر در خدمت چشم‌انداز استان باشند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«مجید جوادیان زاده » در آئین اختتامیه  جشنواره فصلی رسانه‌های استان که با حضور استاندار و جمعی از اصحاب رسانه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برگزار شد، با اشاره به نقش  رسانه‌ها در توسعه اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: امروز رسانه‌ها نقش اساسی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی دارند و می‌توانند در زمینه فعالیت‌های کتابخوانی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان این‌که یزد ادعا دارد که می‌تواند با ایجاد یک سری زیرساخت‌ها عناوین پایتختی کتاب ایران و جهان را کسب کند،افزود: رسانه‌ها باید به عنوان ابزاری قوی و فراگیر در خدمت این چشم‌انداز استان باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این‌که در حال حاضر 193 رسانه مکتوب و مجازی در سطح استان یزد فعالیت دارند، گفت: با توجه به برنامه‌های استان برای پایتختی کتاب یزد، انتظار داریم اصحاب رسانه با همراهی مستمر نسبت به اولویت استان حساس بوده و تا حصول نتیجه نهایی ما را همراهی کنند.

جوادیان‌زاده در ادامه رسانه‌ها را از جمله ظرفیت‌های مناسب برای معرفی کتب و نویسندگان مختلف دانست و بیان کرد:‌ ایجاد زمینه لازم برای ارتقا بیش از پیش تولیدات رسانه‌ای یکی از موارد جدی و در دستور کار اداره کل ارشاد یزد است.

این مسئول برگزاری جشنواره و کارگاه های تخصصی مختلف را از جمله راهکارهای حائز اهمیت برای ارتقاء فضای رسانه‌ای استان عنوان و تصریح کرد: امسال جایزه ویژه تحت عنوان اخلاق رسانه‌ای در این دوره جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با بیان این‌که‌ اخلاق مندی درونی باید در رسانه‌ها تقویت شود، گفت:رسانه‌ها باید هرجایی که لازم است یک سری محدودیت‌ها را بر خود اعمال کرده و اگر لازم نبود با جدیت مسائل را دنبال کند.

انتهای پیام

 


true
true
true