×

منوی اصلی

true
مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد اعلام شد
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مراسم راهپیمایی شهر یزد روز ۲۲ بهمن امسال از ساعت 9 صبح سه شنبه از میدان آزادی( باغ ملی) و چهار راه بعثت به طرف تکیه امیرچقماق برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سعید زارع» با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالروز چهل و یکمین سالگرد نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: حضور پروشور اقشار مختلف جامعه در این رویداد ملی و مذهبی پشتوانه‌ای قوی برای این نظام در ابعاد ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: راهپیمایی یوم الله دهه فجر امسال در شهر یزد، سه‌شنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح با حضور پرشور مردم ولایتمدار یزد از میدان آزادی و چهار راه بعثت آغاز و تا چهار راه شهدا (تکیه امیرچخماق یزد) با تجمع شرکت کنندگان ادامه دارد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مورد مسیرهای راهپیمایی در شهر یزد، گفت:‌ قرائت قطعنامه و برگزاری چند برنامه فرهنگی وهنری متنوع و شاد از دیگربرنامه‌های بزرگداشت چهل و یک سالگی انقلاب در استان یزد است.

وی در پایان با بیان این که راهپیمایی امسال در بیش از 90 نقطه استان یزد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه های نقاشی و عکاسی و برنامه‌های ورزشی و خاطره نویسی از دیگر برنامه های حاشیه ای برای 22 بهمن امسال در یزد است.

انتهای پیام


true
true
true