×

منوی اصلی

true
کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مطالبه جدی مقام معظم رهبری است
رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان این‌که امروز مسئله تصادفات بیش از گذشته برای همه نگران کننده شده است، گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری نیز کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث رانندگی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،سردار «سیدتیمور حسینی» در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس راه استان یزد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: استکبار جهانی با انواع خباثت ها و اتفاقات عجیب، دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده ،ان شاءالله عنایت خداوند متعال سرنوشت این نظام و انقلاب را به ظهور حضرت مهدی پیوند خواهد زد.

وی با بیان این‌که امروز مسئله تصادفات بیش از گذشته برای همه نگران کننده شده است،‌افزود: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبرینیز کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث رانندگی است.

سردار حسینی با بیان این‌که بیانات مقام معظم رهبری برای ناجا جنبه فرمان و دستور را دارد،گفت: ما باید در راستای اجرای فرامین ایشان تمام تلاش خود را معطوف به این موضوع کنیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان این‌که کشورهایی که در کاهش تصادفات توفیقاتی را به دست آورده‌اند تلاش خود را بر بحث مدیریت و برنامه ریزی به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: چنانچه ما از منابع و امکانات موجود، بهینه و به درستی استفاده کنیم تغییرات محسوسی را در کاهش تصادفات شاهد خواهیم بود.

حسینی با اشاره به این‌که سهم عامل انسانی در تصادفات 92 درصد است، ادامه داد: در حال حاضر نگاه بر این است که انسان حق خطا دارد و وسیله نقلیه و راه باید خطا را جبران کنند.

سردار حسینی با بیان این‌که در بسیاری از تصادفات بی موالاتی رانندگان جای خود را به خطای انسانی داده است، خاطرنشان کرد: باید با نگاه جدید به موضوع تصادف ورود پیدا کنیم تا شاهد تحولات مطلوبی دراین حوزه باشیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در پایان، گفت: امروز وظیفه پلیس بسیار سنگین تر از گذشته است و ناچار است با تلاش مضاعف عقب ماندگی دیگر بخش‌ها را در خصوص کاهش و پیشگیری از تصادفات جبران کند.

انتهای پیام

 


true
true
true