×

منوی اصلی

true
اجرای طرح گروه مدیران همیار در مدارس یزد
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش یزد‌ از اجرای طرح گروه مدیران همیار برای افزایش کیفی و کمی خدمات آموزشی و فرهنگی مدارس در این استان خبر داد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سعیده بهادرزاده» با اشاره به اهمیت اجرای طرح گروه مدیران همیار، اظهار کرد: هم‌افزایی و تبادل تجارب مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش در یزد یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح در استان است.

وی با اشاره به اهمیت رشد سریع دانش و ایجاد تغییرات مداوم در حوزه آموزشی، افزود: بر تمام متولیان امر تعلیم و تربیت لازم است نسبت به ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای خود بکوشند.  

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد‌،‌ با بیان این‌که اعضای گروه‌های مدیران همیار معمولا مدیران مدارس واقع در یک منطقه‌ای از شهر بوده که از نظر شرایط و ویژگی‌ها در وضعیت یکسانی هستند،‌گفت:‌ همکاری و مشارکت مدیران در اموری که منجر به افزایش کیفیت  و توانمندسازی مدرسه و البته کاهش هزینه‌ها می‌شود‌،‌ از دیگر اهداف اجرای طرح مدیران همیار در یزد است.

‌‌‌بهادرزاده در ادامه با اشاره به وضعیت مطلوب آموزش ابتدایی در استان یزد، تصریح کرد:‌ شرایط مطلوب امروز معاونت آموزش ابتدایی یزد، در حقیقت محصول تلاش مستمر مدیران حوزه آموزش ابتدایی در دوره‌های گذشته است که نتایج آن را با موفقیت بیش از 20 سال دانش‌آموزان یزدی در کنکور سراسری شاهد هستیم.

وی بیان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های کیفیت بخشی آموزش ابتدایی یزد ضمن این‌که موجب پیشرفت و ترقی دانش‌آموزان این استان می‌شود در بسیاری از موارد مورد عنایت و استقبال وزارت آموزش و پرورش نیز قرار گرفته است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شرایط بیشتر مدرسه محوری و دادن آزادی عمل بیشتر به مدیران جهت اجرای طرح‌های خلاقانه، از جمله رویکردهای جدید آموزش در دنیا است، گفت:‌ پرداختن به موضوعات ضروری که برطرف کننده نیاز نسل‌های آینده خواهد بود ضروری است.

بهادرزاده در پایان تأکید کرد:‌ البته توجه ویژه به بحث فضاهای آموزشی استاندارد و استخدام نیروهای متخصص آموزگار می‌تواند ما را در این مسیر بیشتر مساعدت نموده و از دغدغه‌های مدیران مدارس در سال‌های آتی بکاهد.

انتهای پیام

 

 


true
true
true