×

منوی اصلی

true
ثبت‌نام المپیاد علمی کشور در یزد آغاز شد
رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد از آغاز ثبت‌نام المپیاد علمی کشور در 13 رشته خبر داد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی حیدری» با اشاره به آغاز زمان ثبت نام المپیاد علمی کشور در استان یزد، اظهار کرد: نام نویسی این المپیاد در 13 رشته ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، پژوهشی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، علوم زمین از تاریخ 30 آغاز و تا چهارم دیماه ادامه دارد.

وی افزود:‌ امسال چهار رشته «اقتصاد و مدیریت»، «تفکرو کارآفرینی»، «پژوهش» و «علوم زمین» برای اولین بار به رشته های این المپیاد علمی اضافه شدند.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد، گفت: مرحله اول المپیاد اوایل بهمن ماه برگزار و دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های تحصیلی می‌توانند در یک یا چند المپیاد ثبت‌نام کنند.

حیدری تصریح کرد:‌ دانش‌آموزان شرکت کننده در صورت کسب امتیاز می‌توانند وارد مرحله بعدی شوند  .

حیدری تاکید کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند در یک یا چند رشته المپیاد ثبت نام کرده و در صورت موفقیت در آزمون از مزایای آن بهره ببرند.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید رمز ثبت‌نام را از مدیر مدرسه دریافت نمایند و از طرق سامانه oly.medu.ir اقدام به ثبت‌نام کنند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 33144321 الی 33144325 (اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی) تماس بگیرند.

انتهای پیام


true
true
true