×

منوی اصلی

true
مناسب‌سازی معابر از شاخصه‌های شهر جهانی است
استاندار یزد با اشاره به ضرورت مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برای مناسب‌سازی فضای شهری، گفت: قول می‌دهیم با جدیت در حوزه مناسب‌سازی فضای شهری حرکت کنیم و یزد را به عنوان شهر مطلوب گردشگری در ایران و دنیا معرفی کنیم.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در آیین رونمایی از پوستر «اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین» که به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، اظهار کرد:‌ شهر دوستدار معلول را باید همه دستگاه‌ها دنبال کنند و پیش قدم شدن شهرداری در این حوزه، وظیفه دیگران را بسیار سنگین کرده است.

وی با تاکید بر این که همه مدیران و دستگاه‌ها در این زمینه حتماً اقدامات لازم را انجام دهند،‌ افزود: وقتی که ما از شهر جهانی صحبت می‌کنیم و ثبت جهانی به عنوان برندی شاخص مطرح می‌شود، ایجاد زیرساخت‌های شهر در دسترس باید در اولویت اجرایی دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران مرتبط قرار گیرد.

استاندار در ادامه با بیان این که بخشی از معنا و مفهوم شهر جهانی در واقع مناسب بودن فضای شهری برای زندگی و رفت و آمد تمام افراد جامعه است، گفت:‌ حضور تمام افراد اعم از زن و مرد،‌ پیر و جوان و سالم و معلول در جامعه از جمله شاخصه‌های جامعه‌ای پویا و شهری جهانی است.

طالبی خطاب به جامعه معلولین استان نیز تصریح کرد: قول می‌دهیم که با جدیت در حوزه مناسب‌سازی فضای شهری حرکت کنیم و تمام توان و ظرفیت یزد را برای این منظور مورد استفاده قرار دهیم و حتی یزد را به عنوان یک شهر مطلوب گردشگری در ایران و دنیا معرفی کنیم.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، خاطرنشان کرد:‌ نگاه اجتماعی و فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در راستای مناسب‌سازی فضای شهری قابل تقدیر و ستودنی است.انتهای پیام


true
true
true