×

منوی اصلی

true
یزد 19 آبان میزبان رییس جمهور است
استاندار یزد با بیان این که 14 وزیر و معاون رییس جمهور وی را در سفر به استان یزد همراهی می کنند، گفت: دکتر حسن روحانی یکشنبه 19 آبان به استان یزد سفر می‌کند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در نشست خبری سفر رییس جمهور به استان یزد با بیان این که کاروان تدبیر و امید صبح روز یکشنبه 19 آبان ماه به استان یزد سفر می‌کند، اظهار کرد: در این سفر یک روزه، 14 وزیر و معاون رییس جمهور حجت السلام و المسلمین «حسن روحانی» را در سفر به استان یزد همراهی می‌کنند.

وی افزود: در این سفر رییس جمهور توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری و زیرساختی، توجه به اولویت‌های استان نظیر طرح‌های آبی، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه گردشگری و برخی از طرح‌های عمرانی بزرگ استان که چندسالی است به دلیل کمبود اعتبار راکت بودند رونق پیدا می‌کنند.

استاندار یزد در ادامه گفت: برگزاری جلسات مختلف با وزارتخانه‌ها به منظور حمایت از تقویت زیرساخت حوزه‌های مختلف توسعه استان را از جمله اقدامات انجام شده در راستای سفر رییس جمهور به استان یزد است.

طالبی بابیان این که در این سفر رییس جمهور 500 طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیارد ریال که 10 هزار میلیارد ریال آن سهم بخش دولتی و 15 هزار میلیارد ریال سهم بخش خصوصی است افتتاح می‌شوند، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام امسال و تا پایان سال آینده تمام طرح‌های در دستور کار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این مسئول افتتاح فولاد مگاچادرملو، فاز یک بندر خشک پیشگامان، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، 25 کیلومتر از طرح دوبانده کردن یزد- طبس و فاز یک بیمارستان خاتم النبیا ابرکوه از جمله طرح های در دستور افتتاح سفر رییس جمهور به استان یزد است.

استاندار یزد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص اشتغال استان یزد تمرکز اصلی ما ساماندهی وضعیت اشتغال است.

وی توسعه متوازن، حراست از محیط زیست و توجه به مناطق کمتر برخوردار را از دیگر اولویت‌های جدی استان یزد برای جذب اعتبار لازم دانست و بیان کرد: تقویت حمل و نقل ریلی، طرح های مربوط به آب، حوزه سلامت و بهداشت و توسعه گردشگری از دیگر اولویت های توسعه و در دستور کار استان است.

طالبی با بیان این که تاکنون 15 تفاهم نامه با وزارتخانه‌ها و سازمان ملی آماده کرده‌ایم که در سفر رییس جمهور به امضا می‌رسند، اظهار کرد: نمایندگان ویژه رییس جمهور که وزرا هستند، در این سفر به 10 شهرستان های استان سفر می‌کنند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در این سفر وزیر بهداشت، وزیر ارتباطات، صنعت و معدن، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، نفت، جهاد کشاورزی، نیرو، برنامه ریزی، وزیر کشور، معاون حقوقی و پارلمانی، وزیر اطلاعات و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از جمله همراهان رییس جمهور در سفر به استان یزد هستند.

 

 


true
true
true