×

منوی اصلی

true
امنیت و مشارکت حداکثری سیاست‌های راهبردی انتخابات مجلس است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: سلامت، قانون‌مداری، امنیت و مشارکت حداکثر، ‌چهار اصل و سیاست راهبردی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«احمد ترحمی»  با بیان این‌که طبق قانون هیأت اجرایی انتخابات از 10 تا 15 آذرماه در استان یزد تشکیل می‌شود، اظهار کرد: این هیأت متشکل از فرمانداری، رییس ثبت احوال، دادستانی و هشت نفر از معتمدین اقشار مختلف است که بعد از تشکیل تعداد صندوق‌ها و پایگاه‌های اخذ رأی در استان را تعیین می‌کنند.

وی افزود: سلامت، قانون‌مداری، امنیت و مشارکت حداکثری مردم، چهار اصل و سیاست راهبردی انتخابات در استان یزد است.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه امنیت و همبستگی ملت ایران، گفت: انتخابات مانور اقتدار و امنیت کشور است به همین دلیل دشمنان سعی دارند با خدشه وارد کردن به این مهم در حقیقت امنیت ایران اسلامی را زیر سوال ببرند.

رییس ستاد امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این که مردم و مسئولان در جمهوری اسلامی ایران همیشه در برابر دشمنان همچون سدی مستحکم ایستادگی کردند، تصریح کرد: وحدت و همبستگی همراه با نظم و امنیت تنها راه خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی است.

ترحمی در پایان سخنان خود انتخابات دوم اسفندماه امسال را از جمله رویدادهای حائز اهمیت از نظر سیاسی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه پای صندوق‌های اخذ رأی تمام توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

 


true
true
true