×

منوی اصلی

true
خدمات30 میلیاردی محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی یزد در کشور
مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که جهادگران یزدی در مناطق سیل‌زده 9 هزار نفر روز خدمت ارائه کردند، گفت:‌ طی 18 ماهه گذشته سه میلیارد و 500 میلیون تومان خدمات محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور و استان یزد توسط بسیج سازندگی یزد انجام شده است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،سرهنگ «مجید صادقی» در نشست تجلیل از جهادگران استان یزد در ارتباط با عملکرد 18 ماه گذشته اردوهای جهادی و طرح هجرت سه و اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار کرد: اردوهای جهادی به دو صورت جغرافیایی محور و محله محور اجرایی می‌شود.

وی افزود: در اردوهای جغرافیایی محور، 750 برادر و 350 خواهر مشغول به فعالیت هستند و در مجموع این یک هزار و 100 نفر، معادل 45 هزار نفر روز به محرومان جامعه خدمات‌رسانی کردند.

مسئول بسیج  سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: در نوع دوم اردوها، شعار هر پایگاه یک محله را اجرایی کردیم و در این زمینه نزدیک به یک هزار نفر از بسیجیان خواهر و برادر فعالیت می‌کنند که بیش از پنج هزار نفر روز خدمات این افراد است.

صادقی هزینه کارهای انجام شده برای مناطق محروم استان در این اردوها را حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان دانست و عنوان کرد: این خدمات زمینه محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور و استان را فراهم کرده است.

وی به خسارت‌های ناشی از سیل‌های ابتدای امسال در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه سیل هم با وجود ویرانی‌های بسیار زیادی که داشتیم، همدلی و همراهی مردم بسیار باشکوه بود و هنوز جهادگران در نقاط سیل‌زده به صورت فعال حضور دارند.

مسئول بسیج  سازندگی سپاه الغدیر استان یزد حضور جهادگران یزدی در نقاط سیل‌زده را خوب ارزیابی کرد و افزود: 36 گروه در قالب 9 هزار و 53 نفر روز خدمات به رفع مشکلات این مناطق ارائه کردند.

صادقی به اردوهای جهادی یک روزه اشاره کرد وافزود: این اردوها در مجموع 770 نفر خواهر و 1750  نفر برادر هستند و در زمینه‌های مختلف به خدمت‌رسانی مشغول هستند.


true
true
true