×

منوی اصلی

true
توزیع ۱۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان یزد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد از توزیع ۱۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان یزد با هماهنگی و همکاری کمیته امداد خبر داد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«علی سرداری» در جلسه هم‌اندیشی مهر عاطفه‌ها با اشاره به این‌که امسال مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال به دلیل تقارن با ایام محرم به عنوان مهر عاطفه‌ها نامگذاری شده است.

وی با اشاره به این‌که در مرحله دوم، هدایا از میان دانش‌آموزان جمع‌آوری می‌شود، افزود: این اقدام، روحیه نوع‌دوستی و مشارکت در امور خیر را در میان دانش آموزان تقویت می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه با اشاره به تعامل بسیار خوب کمیته امداد و آموزش‌ و پرورش گفت: در اجرای این طرح نیز همدل و همسو هستیم و آموزش ‌و پرورش در تلاش است روحیه و فرهنگ انسان‌دوستی را در دانش آموزان تقویت کند و به طور قطع حاصل این تلاش در جامعه متبلور می‌شود.

سرداری تصریح کرد: نیازهای اجتماع را باید نیروهای متعهد، متدین و متفکر برطرف کنند و به طور قطع مدرسه به عنوان یک نهاد انسان‌ساز می‌تواند این روحیه را در میان دانش‌آموزان شکل دهد و به تقویت آن کمک کند.

این مسئول در پایان سخنان خود با بیان این‌که امسال جشن عاطفه ها در روز دهم مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی، ۱۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان توزیع می شود که امیدواریم شاهد مشارکت خوب خانواده ها و دانش آموزان در اجرای این طرح خداپسندانه باشیم.


true
true
true