×

منوی اصلی

true
نیروی جدید به مدارس حمایتی یزد اضافه نمی‌شود
رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: در سال جاری تاکنون هیچ تصمیمی درخصوص افزایش ظرفیت و بکارگیری نیروی جدید درمدارس حمایتی صورت نگرفته است .

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سعید شیبانی» با بیان این‌که کیفی بودن آموزش و برنامه‌های پرورشی در مدارس حمایتی اولویت اول آموزش و پرورش است، اظهار کرد:‌ انتخاب موسسین این مدارس هم بر اساس ضوابط و معیارهایی است که متضمن رعایت شرایط حاکم بر مدارس و مراکز آموزشی است .

وی تأمین نیروهای متخصص، متعهد و کارآمد را از جمله اقدامات در دستور کار مدیریتی مدارس حمایتی یزد دانست و افزود:‌ جذب معلم وظرفیت پذیرش نیرو در مدارس طرح خرید خدمات آموزشی بر اساس اعلام نیازی است که همه ساله از سوی معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل صورت می‌گیرد.

رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش استان یزد گفت: در سال جاری تاکنون هیچ تصمیمی درخصوص افزایش ظرفیت و بکارگیری نیروی جدید درمدارس حمایتی صورت نگرفته است .

شیبانی به رایزنی‌های مستمر و متوالی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش برای پرداخت به موقع حق‌الزحمه و معوقات معلمان حمایتی اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده سعی و تلاش بر این محور متمرکز شده تا انشاء الله تمام یا اکثریت نیروهای شاغل در مدارس حمایتی به فعالیت خود ادامه دهند .

این مسئول نظارت مستمر کارشناسان مدارس غیردولتی بر عملکرد موسسان و فعالیت‌های مدارس حمایتی را یادآورشد و گفت: این اداره آماده دریافت و بررسی نقطه نظرات مردمی در این راستا است .

وی در ادامه از پیگیری گزارشات مردمی و کارشناسان از مدارس حمایتی دراسرع وقت تاکید کرد و افزود: این گزارشات مطابق قوانین و مقررات در مبادی ذیربط بررسی و در صورت بروز تخلف، وفق مقررات برخورد خواهد شد.

شیبانی در پایان خاطرنشان کرد: تصیم‌گیری درخصوص آینده مدارس حمایتی درزمره سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است و اداره کل آموزش وپرورش استان نقطه نظرات، نقاط قوت وضعف و پیشنهادت خود دراین زمینه را به طور مستمر به مسئولین ذیربط کشوری ارائه کرده و می‌کند .


true
true
true