×

منوی اصلی

true
اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی توطئه جدید استکبار جهانی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: دشمن به دنبال گرفتن ارزش‌های دینی با سوء استفاده از اعتقادات مذهبی مردم است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،حجت الاسلام والمسلمین «علی گندمی» در جریان دیدار جمعی از پرسنل سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان با آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» که به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد با اشاره به این‌که قرآن کریم می‌فرماید دشمنان اسلام طمع دارند که همه به آنها بله قربان بگویند اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام توطئه‌های خود را ناکام دیده‌اند و فهمیده‌اند که با منش خود نمی‌توانند در برابر دین قرار بگیرند.

وی افزود: همین موضوع هم سبب شده که امروز دشمن با سوء استفاده از باورهای دینی مردم، اقدام به ورود تحریف در دین کرده و سعی می‌کنند که به وسیله اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی، ارزش‌های ناب اسلامی و شیعی را از ما بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: امروز استکبار سعی می‌کند که با تحریف در اشعار و مداحی‌های عزاداری امام حسین(ع)، حسینیه را در برابر حسینیه قرار دهد و به گونه‌ای مردم را در تضادی قرار دهد که حاصل آن، دوری آنها از ارزش‌ها باشد.

گندمی با اشاره به این‌که متاسفانه در برخی از مداحی های سالهای قبل یزد انحراف ها و اشعار نامناسبی وجود داشت،‌تصریح کرد: امسال برای این‌که جلوی این موضوع گرفته شود و اشعار نامناسب در مداحی‌ها نداشته باشیم، از ماه‌ها قبل اقدام به برگزاری جلسات و کمیته‌هایی در این حوزه کردیم.

این مسئول با بیان این‌که در موضوع هیئات پنج عنصر تاثیرگذار است که در کنار همدیگر نقش‌آفرینی می‌کنند گفت: مدیران هیئات، شعرا و محتوای کار، مداح، مردم در جمع‌های مختلف و میزبانان این عناصر را تشکیل می‌دهند که هر یک در کنار دیگری نقش‌آفرین اصلی هستند.

وی ادامه داد: در هیچ هیئتی نیست که مراسم مذهبی برگزار شود ولی یکی از این عناصر نقش‌آفرینی نکنند به همین دلیل هر یک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتی کسی که نایلون برای کفش به دست عزاداران می‌دهد هم ارزش و جایگاه بسیار بسیار بالایی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد بر ضرورت توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: امروز در حوزه‌های مختلف شاهد وجود مشکلاتی از جمله اعتیاد و مشکلات خانوادگی هستیم که باید حتما زمینه‌های رفع این مشکلات فراهم شود.

وی به مشکلاتی که در حوزه نظارت و پیگیری وجود دارد اشاره کرد و با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم نسبت به این موضوع تاکید کردند گفت: همه ما این کمبود را می‌دانیم ولی هر یک از ما کار را به گردن دیگری می‌اندازیم و خودمان از انجام کار شانه خالی می‌کنیم.


true
true
true