×

منوی اصلی

true
برگزاری دوره آموزش مدرسین میانی مدارس ابتدایی در یزدبرگزار شد
رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی دوره‌های ابتدایی آموزش و پرورش یزد از برگزاری دوره آموزشی مدرسین میانی دروس ریاضی، علوم و فارسی شش پایه ابتدایی در این استان خبر داد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«حمیدرضا ابراهیمی» با اشاره به اهمیت برگزاری دوره آموزشی مدرسین میانی دروس ریاضی، علوم و فارسی شش پایه ابتدایی استان،اظهار کرد:‌ بعد از این مهم 18 دوره آموزشی ویژه علوم اول تا ششم، ریاضی اول تا ششم و فارسی اول تا ششم در استان یزد برگزار می‌شود.

وی آموزش مدرسین میانی دروس ابتدایی مدارس مناطق و نواحی اداره کل آموزش و پرورش استان را از جمله مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی دانست و افزود:‌ این دوره آموزشی از دوم شهریور ماه آغاز و تا هفتم همین ماه ادامه دارد.

رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی دوره‌های ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد، گفت:‌ حضور 340 نفر از معلمین منتخب و توانمند مقطع ابتدایی مناطق و نواحی 14 گانه آموزش و پرورش استان یکی از مهمترین ویژگی این دوره آموزشی است.

ابراهیمی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره بعد از کسب اطلاعات لازم فعالیت خود را به عنوان مدرس از مهر 98 در سطح شهرستان‌های استان آغاز و معلمان پایه اول تا ششم مناطق و نواحی مختلف را آموزش می دهند.

این مسئول توانمندسازی و بهسازی معلمان یزدی به منظور افزایش کیفیت آموزش مدارس در دوره ابتدایی را از دیگر اهداف کلان برگزاری این دوره آموزشی در یزد دانست و بیان کرد:‌ تنوع معلمان یکی از ویژگی‌های دوره ابتدایی در آموزش و پرورش است که باید با برنامه‌ریزی دقیق به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت به نفع دانش آموزان استفاده شود.

وی تأکید کرد: یکسان‌سازی توان علمی معلمان و آشنایی آنها با تغییرات کتاب‌های درسی از دیگر اهداف مد نظر برای برگزاری دوره آموزشی مدرسین میانی دوره ابتدایی در استان یزد است.

رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی یزد در پایان سخنان خود گفت:‌ استفاده از وسایل و کتاب‌های کمک آموزشی متنوع و حضور اساتید برجسته کشوری به همراه مدرسین دفتر تألیف کتب درسی از دیگر ویژگی‌های شاخص این دوره آموزشی در یزد است.

 


true
true
true