×

منوی اصلی

true
سایت و نمایشگاه «باما» در یزد رونمایی شد
سایت و نمایشگاه مجازی «باما HSEE» با ظرفیت معرفی بیش از 2000 هزار فرصت شغلی در 146 رشته دانشگاهی در یزد رونمایی و آغاز به کار کرد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،دکتر«محمدتقی قانعیان» در نشست خبری خود با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه مهارت‌افزایی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی،‌اظهار کرد:‌ تحقق این مهم مستلزم آشنایی دانشجویان و دانش‌آموزان با شیوه‌های کسب درآمد از دروس مختلف است.

وی افزود:‌ به نظر می‌رسد اگر دانشجویان و دانش‌آموزان همزمان با زمان تحصیل در مورد ابعاد مختلف درسی آشنا شوند بیشتر نسبت به درک مفاهیم و کسب مهارت لازم برای آموزش اقدام می‌کنند.

مسئول دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سایت و نمایشگاه مجاز «باما» گفت:‌ این سایت در حقیقت تجمیع شده عبارت بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی است که سعی دارد دانشجویان و دانش آموزان را با مشاغل مختلف و کسب و کار مرتبط با دروس آموزشی آنها آشنا کند.

قانعیان تصریح کرد:‌ سایت باما در حقیقت محلی برای تبدیل شدن فارغ التحصیلان دانشگاهی به کارشناسانی موثر و کارآمد در حوزه درسی و رشته‌های مرتبط است.

این مسئول آموزش شیوه کاریابی از دروس مختلف درسی را از جمله ویژگی‌های باما دانست و بیان کرد:‌ تاکنون بیش از دو هزار موسسه و شرکت مختلف در این سایت عضو شدند.

وی معرفی تاکنون 146 رشته دانشگاهی از کاردانی تا مقطع دکتری را از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه مجازی باما عنوان کرد و ادامه داد:‌ دبیرستانی‌ها، پشت کنکوری‌ها و دانشجویان جامعه هدف محتوای آموزشی سایت باما هستند.

این استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این‌که دانشجویان و دانش‌آموزان با استفاده از سایت باما توانمند می‌شوند،‌گفت:‌ نمایشگاه مجازی HSEE(سایت باما) به آدرس اینترنتی http://bamahse.com/ فرصتی مناسب برای پول درآوردن با اطلاعات عمومی و آموزشی است.

قانعیان معرفی رایگان انجمن‌های علمی، دانشگاهی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های مختلف را از دیگر ویژگی‌های اجرایی باما دانست و بیان کرد:‌ تقویت و تأثیرگذاری سایت باما مستلزم حمایت بیش از پیش مسئولان استانی، اساتید دانشگاهی و صاحبان صنایع است.

مدیر و موسس سایت «باما» خاطرنشان کرد: این نمایشگاه مجازی برای تمام کارخانجات، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و دانشجویان رشته‌های بهداشت، ایمنی و انرژی مناسب است.

این استاد دانشگاه در پایان با اشاره به ویژگی‌های آموزشی نمایشگاه مجازی باما، گفت: سایت باما به فارغ التحصیلان دانشگاهی ماهی‌گیری می‌آموزد.


true
true
true