×

منوی اصلی

true
حجاب و عفاف از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
امام جمعه یزد با اشاره به این‌که دشمنان برای متزلزل کردن بنیان جامعه اسلامی حجاب و عفاف زنان مسلمان را هدف قرار گرفته‌اند، گفت: حجاب و عفاف زنان از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که باید با تمام توان از آنها حراست شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 21 تیرماه نماز جمعه یزد، با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه امنیت و ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انسانی جامعه اسلامی حجاب و عفاف زنان مسلمان را هدف قرار گرفتند.

وی افزود: دشمنان قصد دارند با طراحی و اجرای توطئه‌های فرهنگی مختلف نسل جدید را از باورهای دینی و معنوی دور کنند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: حجاب و عفاف از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید به خوبی و با تمام توان از آنها حراست شود.

ناصری یزدی توسعه فرهنگی و اجتماعی با افزایش بصیرت‌دینی را تنها مسیر حراست از دستاوردهای فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: افراد در جامعه اسلامی باید با برنامه‌ریزی منسجم و اقداماتی جهانی مسیر نقوذ دشمنان را مسدود و از فرهنگ دینی جامعه اسلامی حفاظت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور، تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران جامعه اسلامی می توانند با حمایت جوانان متعهد و متخصص توطئه دشمنان در حوزه‌های مختلف را خنثی کنند.

این مسئول در پایان سخنان خود ترویج و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان را ضروری دانست و تأکید کرد: بصیرت افزایی صحیح مانع از نفوذ دشمنان به جامعه اسلامی می‌شود.

 

 


true
true
true