×

منوی اصلی

true
لزوم مشارکت دستگاه‌های مرتبط برای ساخت ابر پارک یزد
استاندار یزد با اشاره به ضرورت تلاش برای بالا بردن سرانه فضای سبز در استان،‌گفت:‌ طراحی، ‌ساخت و بهره‌برداری هر چه سریع تر ابرپارک استان به مشارکت تمام دستگاه‌های مرتبط نیاز دارد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در آیین کلنگ زنی ابرپارک استان با بیان این‌که مسئولان باید قدردان مردم و همدلی‌های موجود در استان یزد باشند،‌اظهار کرد:‌ پارک 1200 هکتاری یزد سابقه ای درخشان برای مدیریت فعلی دستگاه‌ها مرتبط در آینده خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های توسعه گردشگری و همچنین تقویت نشاط عمومی، افزود:‌متأسفانه در حال حاضر سرانه فضای سبز در استان یزد بسیار پایین است که امیدواریم با ساخت این پارک این مهم جبران شود.

استاندار یزد توجه به اوقات فراغت را یکی از اولویت‌های اجرایی استان در مدیریت فعلی دانست و گفت‌: خوشحالم که در شرایط کنونی علی‌رغم تمام سختی‌های موجود مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی استان با همدلی مثال زدنی بحث نشاط عمومی و ارتقای خدمات به شهروندان را با جدیت دنبال می‌کنند.

طالبی تصریح کرد:‌ این ابرپارک استان باید به گونه طراحی و ساخته شود که از ابتدا با همراهی و مشارکت عمومی اقشار مختلف همراه باشد.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت مشارکت جدی و مستمر مدیران مرتبط برای ساخت و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پارک،‌تأکید کرد: ما می‌توانیم امیدوار باشیم که بخشی از چالش‌های فضای سبز و نشاط عمومی استان با راه‌اندازی این ابرپارک برطرف شود.


true
true
true