×

منوی اصلی

true
بزرگترین پارک جنوب کشور در یزد ساخته می شود
استاندار به همراه دیگر مدیرانه و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی کلنگ ساخت ابرپارک جنوب کشور را در یزد به زمین زد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«غلامرضا پورفلاح» در مراسم کلنگ زنی ابرپارک استان که در منطقه کاریزلند به زمین زده شد، اظهار کرد:‌ ساخت و تجهیز این ابرپارک به مشارکت و همراهی تمام مسئولان استانی و شهری نیاز دارد.

وی تقویت نشاط عمومی را مهمترین هدف برای ساخت این ابرپارک در استان یزد دانست و افزود:‌ یکی از مهمترین ویژگی های این پارک هزار هکتاری داشتن ورودی از سه شهرستان یزد،‌ اشکذر و تفت است.

مدیرعامل موسسه کوثر یزد گفت:‌ این پارک قرار است در زمینی به مساحت 1200 هکتار به عنوان بزرگترین پارک جنوب کشور در سه فاز ساخته و بهره برداری برسد.

این مسئول تصریح کرد:‌ تأمین منابع آبی از پسآب‌های شهری، وجود طراحی برای تمام گروه‌ها و اقشار اجتماعی و داشتن سه ورودی از شهرستان‌های یزد، ‌تفت و اشکذر از جمله ویژگی‌های استراتژیک این پارک است که نقش عمده‌ای در تقویت نشاط عمومی ایفا می‌کند.

طبق گفته مسئولان تأمین منابع آبی این ابرپارک از پسآب‌های شهری خواهد بود و هنوز اعتبار لازم برای تکمیل آن برآورد نشده است.

تاکنون 21 شرکت خصوصی برای طراحی این پارک اعلام آمادگی کردند و دست‌اندرکاران اجرایی در حال بررسی شرایط واگذاری و انتظارات لازم هستند.

 


true
true
true