×

منوی اصلی

true
یزد بار اشتغال ملی را به دوش می‌کشد
استاندار یزد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با رویکرد اشتغال فارغ التحصیلان را یکی از اولویت‌های اجرایی استان برای توسعه بیش از پیش دانست و گفت: یزد امروز بار اشتغال ملی را به دوش می‌کشد و مسئولان ارشد کشور باید بحث حمایتی از استان یزد را با این نگاه در دستور کار قرار دهند.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور کاملا با ظرفیت‌های استان یزد آشنایی دارد.

وی افزود: تأمین آب، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با رویکرد اشتغال فارغ التحصیلان، توسعه گردشگری و اتمام طرح‌های نیمه تمام از جمله اولویت‌های اجرایی استان یزد برای توسعه بیش از پیش است.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که تکمیل طرح‌های نیمه تمام نقش مهمی در رفع چالش بیکاری استان ایفا می‌کند، گفت: استفاده بیشتر و بهتر از سرمایه‌ها و دارایی استان یزد به حمایت بیش از پیش مسئولان ارشد کشور نیاز دارد.

طالبی موج مهاجرین را از جمله مسائل و دغدغه‌های توسعه‌ای استان یزد دانست و تصریح کرد: یزد امروز بار اشتغال ملی را به دوش می‌کشد و مسئولان ارشد کشور باید بحث حمایتی از استان یزد را با این نگاه در دستور کار قرار دهند.

این مسئول در پایان با تأکید بر اهمیت و ضرورت تأمین آب مورد نیاز برای یزد، خاطرنشان کرد: حیاط استان یزد در حوزه اقتصادی مستلزم تأمین آب مورد نیاز است.


true
true
true