×

منوی اصلی

true
لزوم تقویت وحدت درونی برای ایستادگی مقابل استکبار جهانی
امام جمعه یزد با بیان این‌که انهدام پهباد جاسوسی آمریکا اقدامی مقتدرانه از سوی انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: تقویت وحدت و همبستگی درونی مهمترین رسالت مسئولان و ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز، آیت‎الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته 31 خردادماه نماز جمعه یزد با بیان این‌که افراد در جامعه اسلامی باید در تربیت فرزندان خود فکر کردن و تعهد رفتاری را نهادینه کنند، اظهار کرد: والدین باید در پیشرد امور و تربیت فرزندان خود توصیه‌های مقام معظم رهبری را ملاک عمل قرار دهند.

امام جمعه یزد با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران قانون سلطه استکبار جهانی را برهم زده است، گفت: ترویج بندگی خداوند و ایستادگی در برابر ظالم ملاک عمل در معیارهای انقلاب ایران است.

ناصری یزدی در ادامه با اشاره به توطئه‌‎های شوم و جنایات استکبار در کشورهای مسلمان نظیر سوریه و عراق، تصریح کرد: اگر ایران نبود امروز تمام ارزش‌های دینی و انسانی مسلمان سوری و عراقی از بین رفته بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که ایران با هیچ کشوری جنگ ندارد،بیان کرد: ما با هیچ نظامی سرجنگ نداریم ولی با ملاک قرار دادن ارزش‌های دین مبین اسلامی با شدت و جدیت در برابر زورگویی مستکبران ایستادگی می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برخورد قاطعانه مقام معظم رهبری در برابر نخست وزیر ژاپن، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به درستی پیام رییس جمهور آمریکا را قابل دریافت و پاسخ نداست و این دقیقا توصیه حق تعالی به جامعه اسلامی در برابر مستکبران است.

امام جمعه یزد انهدام پهباد جاسوسی آمریکا را از دیگر اقدامات موثر و مقتدرانه انقلاب اسلامی در چند روز اخیر دانست و بیان کرد: در ادامه این دستاوردهای سیاسی ملت و مسئولان ایران اسلامی هم باید در درون کشور با تقویت وحدت و همبستگی اقتدار ایران را به رخ دشمنان و جهانیان بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد مقابله با گرانفروشی، رانت خواری و فساد اقتصادی را از جمله بایدهای اجرایی توسط دولتمردان دانست و تأکید کرد: پیروی از مقام معظم رهبری تنها راه توسعه و پیشرفت کشور در تمام امور است.

 


true
true
true