×

منوی اصلی

true
توجه به مدیریت واحد شهری مهمترین انتظار استان از شهرداری یزد است
استاندار یزد با اشاره به ضرورت رفع مبلمان شهری در دارالعباده،‌گفت:‌ توجه به بحث مدیریت واحد شهری مهمترین انتظار مدیریت استان از شهرداری یزد است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدعلی طالبی» در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد که با حضور معاون وزیر کشور برگزاری شد، با بیان این‌که یکی از بهترین انتخابات شورای اسلامی شهر یزد انتخاب مهدی جمالی‌نژاد به عنوان شهردار دارالعباده بود،‌اظهار کرد:‌ «جمال الدین عزیزی» از دیگر انتخابات شایسته شورای پنجم برای سکانداری شهر میراث جهانی یزد است.

وی ضمن تجلیل از سیدعلی مشتاقیون در سمت سرپرستی شهرداری یزد،‌افزود:‌ عملکرد مطلوب سرپرست شهرداری در ایام نوروز نشان از توانمندی مدیران شهرداری در اداره این شهر است.

استاندار یزد در ادامه مهمترین انتظار از مدیریت شهری را توجه به بحث مدیریت واحدشهری دانست و گفت: امروز یزد بهترین شرایط را برای اجرای طرح پایلوت مدیریت واحد شهری دارد.

طالبی شناخت ظرفیت‌های شهر تاریخی یزد را از دیگر انتظارات مدیریت استان از شهردار یزد عنوان و تصریح کرد:‌ توجه به بافت تاریخی و جهانی یزد ضروری است.

این مسئول رفع ضعف‌های مبلمان شهری با نگاه و توجه به نیازهای بلند مدت را از دیگر ضرورت‌های اجرایی دانست و بیان کرد:‌ تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در توسعه و پویایی بیش از پیش مدیریت شهری ایفا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دوره پنجم شورای اسلامی شهر یزد ظرفیت مناسبی برای توسعه بیش از پیش در ابعاد مختلف است،‌ گفت: جذب مشارکت عمومی و استفاده از نخبگان بومی از دیگر ضرورت‌های اجرایی در مدیریت شهر یزد است.

 


true
true
true