×

منوی اصلی

true
مدیریت واحد شهری اولین نیاز تحقق اهداف شهر هوشمند در یزد است
نماینده مردم یزد در مجلس با بیان این‌که شورای پنجم برند شهر هوشمند را به یزد اضافه کرده است، گفت: مدیریت واحد شهری اولین نیاز تحقق اهداف شهر هوشمند است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی» در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد خاطب به مسئولان استانی و مدیریت شهری یزد، با بیان این‌که مردم دارالعباده دلایل تأخیر هشت ماهه معرفی شهرداری یزد را نمی‌پذیرند ولی به مسئولان فرصت جبران می‌دهند،‌ اظهار کرد:‌‌ شناخت فرصت‌های پیشرفت و استفاده از تمام ظرفیت‌های انسانی و اجرایی باید در اولویت اجرایی شهرداری و شورای اسلامی یزد قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود یک سری اختلافات بین اعضای شورای شهر یزد،‌ افزود:‌ تمام اعضای شورای شهر منتخب مردم بوده و باید سعی کنند با وحدت رویه و مشارکت حداکثری در تصویب قوانین مدیریت شهری مسیر توسعه دارالعباده را ایجاد کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم زمانی به رأی اعضای شورای شهر اعتماد دارند که حاصل مشارکت تمام اعضا و حداکثر آراء باشد.

موسوی بیوکی با اشاره به برندهای متعدد شهر یزد،‌ شهر هوشمند را از دیگر برندهای جدید این دیار دانست و بیان کرد:‌ این برند که با ظرفیت‌های علمی و اجرایی یزد هم متناسب است به واسطه دغدغه اعضای شورای پنجم ایجاد شده و نشان دهند ظرفیت علمی اعضای این دوره شورای شهر یزد است.

این مسئول در پایان با بیان این‌که مدیریت واحد شهری از جمله ضرورت‌های اجرایی برای توسعه شهر و استان یزد است، خاطرنشان کرد:‌ مدیریت واحد شهری اولین نیاز تحقق اهداف شهر هوشمند است.

 

 


true
true
true