×

منوی اصلی

true
لزوم خرید تضمینی گندم با رویکرد فعال‌سازی بخش خصوصی در یزد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد به فعالیت اقتصادی مبتنی بر رقابت اشاره و بر خرید تضمینی گندم با رویکرد فعال سازی بخش خصوصی در کنار تعاون روستایی استان تاکید کرد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«سیدمسعود عظیمی» کارگروه خرید تضمینی گندم استان،‌‌ با اشاره به  اهمیت خرید تضمینی گندم و شروع زمان برداشت غلات، اظهار کرد: برای تصمیم گیری مناسب در راستای خرید تضمینی گندم باید واقعیت ها و مشکلات حوزه کشاورزی را ارائه  و بر این اساس با در نظرگرفتن مشوق های موثر نسبت به خرید اقدام کرد.

وی افزود: حمایت برای ترغیب کشاورز جهت کشت گندم در سال آینده نکته‌ای ضروری و نیازمند توجه است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط توان و ظرفیت خود را در خرید تضمینی گندم با هدف تامین رضایت ذینفعان فعال سازند.

عظیمی در ادامه با اشاره به این‌که در فعالیت‌های اقتصادی بر رقابت معتقدیم و بازار بدون رقیب معنا ندارد، تصریح کرد: رویکرد استان برای خرید تضمینی گندم فعالیت بخش خصوصی در کنار تعاون روستایی به عنوان نهادی مردمی است و این موضوع در شهرستانها با محوریت فرمانداران اجرایی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: از سوی دیگر و با توجه به فعالیت بخش خصوصی نیز به هر دلیلی مسائل و ضوابط خرید تضمینی گندم رعایت نشود، با متخلفین احتمالی برابر قانون برخورد می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در پایان خاطرنشان کرد: برای تسهیل در حمل و نقل گندم تا رسیدن به محل نگهداری (سیلو) و مدیریت موضوعات ترافیکی نیز ساعت‌ها و مسیرهایی جهت اعلام به رانندگان با پلیس راهور در استان هماهنگ شده است.


true
true
true