×

منوی اصلی

true
اتاق روابط عمومی‌های بخش خصوصی استان در یزدراه اندازی می شود
مدیرکل روابط عمومی استاندار یزد با اشاره به ضرورت حضور فعال اعضای هیأت رئیسه شورای روابط عمومی‌های در جریانات خبری و اطلاع رسانی استان ،‌گفت:‌ همزمان با هفته روابط عمومی و اطلاع رسانی،‌اتاق روابط عمومی‌های بخش خصوصی استان در یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«علی صالحی» در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های هفته روابط عمومی برگزار شد، با بیان این‌که از 27 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه به عنوان هفته بزرگداشت روابط عمومی و اطلاع رسانی نامگذاری شده است،‌اظهار کرد:‌ مردم‌گرایی از جمله اولویت‌های اجرایی مدیریت روابط عمومی استان یزد است.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های متعدد به منظور بزرگداشت هفته روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان یزد،‌افزود:‌ برگزاری میزگرد مطبوعاتی با حضور فعالین حوزه اطلاع‌رسانی به میزبانی خبرگزاری ایسنا-منطقه یزد از جمله اقدامات انجام شده به این مناسبت است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در ادامه بروزرسانی پوستر هشتک پاسخگو، برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه مدیران روابط عمومی ادارات استان و راه‌اندازی سامانه پیامکی پیشنهادات و انتقادات را از دیگر اقدامات در دستور کار استانداری به مناسبت هفته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در یزد دانست و گفت:‌ همزمان با این هفته اتاق روابط عمومی‌های بخش خصوصی استان یزد افتتاح می‌شود.

صالحی تصریح کرد:‌ برگزاری دوره‌های سبک زندگی، رونمایی از لوگوی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و حضور پرشور مدیران روابط عمومی ادارات کل استان در نماز جمعه یزد را از دیگر برنامه‌های هفته روابط عمومی است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ساماندهی و تلاش برای حضور فعالانه هیأت رئیسه روابط عمومی‌های استان در جریانات خبری و اطلاع رسانی را ضروری دانست و بیان کرد:‌ عدم حضور رسانه‌ای اعضای شورای هماهنگی و به ویژه هیأت رئیسه روابط عمومی‌های استان چالشی جدی در این حوزه است که باید هرچه سریعتر رفع و جبران شود.

وی با بیان این‌که پیشرفت تمام حوزه‌های کشور اعتماد عمومی است،‌ تأکید کرد:‌ روابط عمومی‌ها باید بیش از پیش بحث تقویت اعتماد عمومی را در اولویت و دستور کار خود قرار دهند.

 


true
true
true