×

منوی اصلی

true
مسئولان اقتصاد و معیشت مردم را به آمریکا گره نزنند
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت ملاک قرار دادن نامه گام به گام مقام معظم رهبری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود، گفت: اقتدار ایران اسلامی در گرو وحدت مسئولان نظام و خودکفایی ملی است.

به گزارش نسیم یزد نیوز،آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 13 اردیبهشت ماه نماز جمعه یزد با بیان این‌که متولیان آموزش و پرورش باید متناسب با تکالیف تعیین شده در سند تحول برنامه‌ریزی کرده و اهداف خود را پیش ببرند، اظهار کرد: مهارت آموزی در مدارس کم است و باید تقویت آن در دستور کار جدی مربیان آموزشی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در مورد توجه به دانش آموزان مناطق سیل زده، افزود: این توصیه رهبر انقلاب به مسئولان فرهنگی و آموزشی کشور نشان دهنده اهمیت بحث تعلیم و تربیت است.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این که دشمنان دین و نظام اسلامی ایران از ابتدا تاکنون سعی دارند مانع هرگونه پیشرفت علمی و آموزشی ایرانی‌ها شوند، گفت: مسلمانان نباید تحت تأثیر تبلیغات دروغ استکبار قرار گیرند.

ناصری‌یزدی گمراه کردن جوانان جامعه اسلامی در فضای مجازی را از جمله توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه انقلاب دانست و بیان کرد: نخبگان فرهنگی و آموزشی باید هرچه سریعتر نسبت به ایجاد و راه اندازی شبکه‌های اجتماعی داخلی و امن اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ارتقای مدیریت فضای مجازی را یکی از اولویت‌های اجرایی در حوزه فرهنگی و آموزشی عنوان کرد و افزود: مسئولان بدانند اقتدار ایران اسلامی در گرو وحدت مدیران و دست‌اندرکاران نظام است و فضای مجازی ناایمن تهدیدی جدی برای این مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آمریکا به هیچ عنوان قابل دوستی نیست، تصریح کرد: مسئولان، کارگران و افراد جامعه نباید معیشت و اقتصاد خود را به آمریکا گره بزنند.

امام جمعه یزد با اشاره به وجود نواقص مدیریتی و اجرایی در سیستم کاری کشور، خاطرنشان کرد: سیستم کاری کشور باید طوری برنامه‌ریزی شود که کارگران بعد از کسب اطلاعات کاری خود به کارآفرینان توانمند در حرفه خود تبدیل شوند.

ناصری یزدی استقلال اقتصادی را مستلزم اعتماد به نفس کارگران و نخبگان صنعتی و تولیدی دانست و بیان کرد: نامه گام به گام مقام معظم رهبری منشوری کارآمد و موثر برای خودکفایی ملی در حوزه‌های مختلف و پیشبرد اهداف کلان و جز نظام است.


true
true
true