×

منوی اصلی

true
۴۸ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان یزدی پرداخت شد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: طی سال جاری ۴۸ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان کمک معیشت به جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدحسین جمال پور» با بیان این که پرداخت کمک معیشت به مددجویان بخشی از خدمات حمایتی این نهاد را شامل می‌شود، اظهار کرد: طی سال جاری ۴۸ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان کمک معیشت به جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

وی با بیان این که ۲۱ هزار و ۳۶۳ خانوار تحت حمایت با جمعیت ۴۶ هزار نفر از این نهاد کمک معیشت دریافت می‌کنند، افزود: معیشت ماهیانه پرداختی به مددجویان تحت حمایت ترکیبی از کمک معیشت تخصیصی کمیته امداد و همچنین کمک واریزی از محل هدفمندی یارانه‌ها است و مددجویان تحت حمایت علاوه بر این کمک‌ها یارانه دولت را نیز دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: خانوار یک‌نفره تحت حمایت ماهیانه ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، دونفره ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سه‌نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهار نفره ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان و پنج‌نفره به بالا ۵۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان کمک معیشت دریافت می‌کنند.

جمال پور تصریح کرد: ارائه خدمات حقوقی، کمک به رفع سوءتغذیه مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، پرداخت بیمه اجتماعی مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی، کمک به امر ازدواج مددجویان، اعطای وام قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی، کمک به هزینه تحصیلی دانش آموزان و شهریه دانشجویان تحت حمایت از محل اعتبارات دولتی و مشارکت‌های مردمی ازجمله خدماتی است که به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ سال گذشته بیش از ۱۶ میلیارد تومان کمک کعیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شده است.


true
true
true