×

منوی اصلی

true
لزوم تقویت کانون‌های مساجد برای نهادینه کردن شعار‌های انقلابی
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت حراست از ارزش‌ها و شعارهای انقلاب، گفت: تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به منظور نهادینه کردن شعارهای انقلاب بین جوانان در اولویت اجرایی مسئولان قرار گیرد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«محمدرضا ناصری‌یزی» در خطبه‌های این هفته 17 اسفندماه نماز جمعه یزد با بیان این که عدالت، استقلال، عزت، برادری و دین از جمله شعارهای انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: مردم ایران هیچ موقع از شعارها و اهداف انقلاب دلزده و خسته نمی‌شوند.

وی با اشاره به این که متأسفانه در برخی موارد بد رفتاری مسئولان و دست‌اندرکاران باعث دلزدگی افراد جامعه می‌شود، افزود: ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و همیشه تابع و حامی اصل ارزش‌های نظام انقلاب هستند.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این که مساجد به عنوان خواستگاه انقلاب اسلامی نقش مهمی در حراست از دستاوردهای و ارزش‌های انقلاب ایفا می‌کنند، گفت: مساجد باید با ترویج بیش از پیش فرهنگ انقلابی مسیر را برای تحقق و نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف هموار کنند.

ناصری‌یزدی تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را از جمله ضرورت‌های اجرایی برای نهادینه کردن شعارهای انقلابی دانست و بیان کرد: جذب جوانان با سلایق مختلف فرهنگی، هنری و سیاسی، مهمترین رسالت کانون‌های مساجد است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و جشن نیکوکاری، تصریح کرد: رعایت شرع دین در جشن های نوروزی و مشارکت پرشور در جشن نیکوکاری ضروری است.

وی در پایان با بیان این که تمام اقشار جامعه به واسطه تحریم‌های ظالمانه درگیر دغدغه‌های اقتصادی هستند، گفت: بهترین راه برای جذب برکت الهی کمک به یکدیگر و احساس مسئولیت در قبال فقراست.


true
true
true