×

منوی اصلی

true
اولین کافه کارآفرینی در استان یزد افتتاح شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به ضرورت در آیین افتتاح اولین کافه کارآفرینی استان یزد بر ضرورت اشاره و مطرح کرد:ادغام دانش و سرمایه،رویکرد مدیریتی کشور را متحول می سازد.

به گزارش نسیم یزد نیوز،«علی زینی وند» در مراسم افتتاح اولین کافه کارآفرینی استان که با حضور «میرهادی قره سید رومیانی» معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در یزد برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ شفاف سازی در قوانین کسب و کار و ایجاد مسیرهای جایگزین و تسهیلگر در جریان کارآفرینی،فضای جدیدی برای ایجاد شغل و درآمد در بخش‌های مختلف به ویژه مشاغل نو ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به دارایی‌های کشور در حوزه‌های مختلف، افزود: متأسفانه نتوانستیم این داشته‌ها را به ثروت تبدیل کنیم و در شروع دهه پنجاه انقلاب مدیریت و شیوه اداره کشور نیاز به تحول دارد که ادغام دانش و سرمایه این امر مهم را محقق می‌سازد.

معاون اقتصادی استاندار یزد در این مراسم کافه‌های کارآفرینی را زمینه‌ای مناسب برای تقویت گفتمان بخش‌های مختلف در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: نشست‌های هم اندیشی خارج از فضای اداری با حضور دانشجویان، ایده پردازان، مدیران و فعالان بخش‌های مختلف زمینه پیوند ایده با سرمایه را ایجاد می‌کند.

زینی وند در ادامه تصریح کرد: باید به سمت شفافیت، خداحافظی با امضاهای طلایی، تقویت بخش خصوصی و بهره‌مندی مثبت از قوانین حرکت کنیم زیرا زمانی که دولت خود را از رقابت با بخش خصوصی کنار بکشد ساختار اداره کشور نیز ترمیم و چابک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: مقررات زدایی، روان سازی و کوتاه کردن فرآیندهای اداری از دیگر نیازهای مدیریتی کشور است و تحقق دولت الکترونیک در این راستا یک انقلاب و جهاد کارآمد به حساب می‌آید که ارائه خدمات دولتی را در فضایی شفاف و پر سرعت رقم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه حاکمیت در بخش‌های مختلف آزادسازی انرژی جوانان و باور به توانمندی‌های این قشر است زیرا حضور جوانان در عرصه‌های مختلف می‌تواند دیدگاه‌های نو و شیوه‌هایی متناسب با نیازهای روز را به فرآیند بازسازی و توسعه کشور تزریق نماید.


true
true
true