×

منوی اصلی

true
نفوذ فرصت طلبان و تجددگرایی مهمترین آفت‌های انقلاب است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: نفوذ فرصت طلبان، تجددگرایی و رجعت تدریجی به هنجارهای بیش از انقلاب از مهمترین آفت‌های انقلاب است.

به گزارش نسیم نیوز یزد، حجت الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی» در گردهمایی روحانیون با بیان این که قرآن کریم انسان را به سوی خداوند متعال دعوت می‌کند تا به او حیات دینی، انسانی و تشریعی ببخشد اظهار کرد: قرآن به دنبال آن است تا زندگی برای انسان ساخته شود تا بتواند در آن جانشینی خدا را بر روی زمین کسب کند.

وی با اشاره در پیش بودن ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: در ایام پیشرو خدا، نخبگان و عامه مردم از طلاب و روحانیون انتظار دیگری دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان این که خداوند متعال هم بین عالم و غیرعالم تفاوت قائل شده است گفت: خداوند متعال ازتبلیغ و پاسداری دین به عنوان وظایف عالمان یاد کرده است و  انقلاب اسلامی هم از دین جدا نیست.

حسینی کوهستانی ادامه داد: اگر چه مشکلات و نواقصی هم وجود دارد اما باید توجه داشت که این مسائل در زمان ائمه هم وجود داشته چون شیطان هیچگاه بیکار نبوده است.

این مسئول با بیان این که هرگاه زمینه برای تبلیع دین محیاتر بوده شیطان حضور فعال تری داشته است تصریح کرد: اما دین باعث نمی شود که در نظام جمهوری اسلامی در جهت حل مشکلات و آسیب ها بر نیاییم و به همین دلیل مسئولان کشور دائم در حال تلاش هستند.

وی افزود: اصلی وجود  دارد که برای هر چیزی در عالم آفتی است و آموزه های دینی هم بر این اصل تاکید دارد لذا انقلاب اسلامی هم دارای آفتی است که باید این آفات را شناخت و در جهت حل آن بر آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان این که یکی از آفت‌هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند نفوذ فرصت طلبان در انقلاب است بیان کرد: گاهی این نفوذ در پست‌های مدیریتی است و گاهی هم در قالب یک تفکر که از یک خانواده و یا جمعی شروع می شود و جامعه ای را در برمی گیرد.

وی افزود: در طول تاریخ عوامل نفوذی ضربات بسیاری بر پیکره اسلام وپس از آن انقلاب وارد کرده اند که روحانیون باید آن را برای مردم بیان کنند.

حسینی کوهستانی از تجدد گرایی به عنوان آفت دیگر نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و خاطرنشان کرد: کم یا زیاد کردن برخی از مسائل از دین نمونه ای از اقداماتی است که در قالب تجددگرایی صورت می‌گیرد.

وی با بیان این که آفت دیگر انقلاب اسلامی رجعت تدریجی به هنجارهای بیش از انقلاب است خاطرنشان کرد: برخی از ارزش‌هایی که با ظهور انقلاب اسلامی ریشه کن شد اکنون پس از چهل سال عده‌ای به دنبال آن هستند تا از آنها به عنوان ارزش احیا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از توطئه‌های دشمنان به عنوان یکی دیگر از آفت‌های این انقلاب یاد کرد و گفت: توطئه دشمنان امری قطعی است که در قرآن هم به آن اشاره شده است.

 حسینی کوهستانی افزود: در طول سال های پس از انقلاب توطئه های دشمنان بر علیه این نظام و  انقلاب در تمامی عرصه ها آشکار بوده است.

وی اظهار داشت: عده ای به دنبال جدا کردن دین از سیاست دراین کشور هستند که این آفت بزرگی است چرا که دشمنان می دانند با حاکم شدن دین در زندگی ، سیاست و... ملت ایران دیگر نمی توان در این ملت نفوذ کرد.


true
true
true