×

منوی اصلی

true
دولت الکترونیک نماد عزم دولت برای توسعه پایدار کشور است
فرماندار تفت با بیان این که هویت و ملیت مردم با ثبت‌احوال گره‌خورده است گفت:‌ دولت الکترونیک نماد عزم دولت برای توسعه پایدار در امور زیربنایی کشور است.

به گزارش نسیم یزد، «محمد محامدی» در جریان دیدار با مدیر و کارکنان ثبت‌احوال شهرستان تفت با تبریک صدمین سالگرد تأسیس ثبت‌احوال در ایران اظهار کرد: از زمان صدور اولین شناسنامه در سال 1297 هجری شمسی تاکنون تحولات چشمگیری در حوزه ثبت‌احوال پدید آمده است.

وی افزود: امروز با صدور کارت هوشمند ملی که به‌عنوان زیرساخت اصلی دولت الکترونیک موردتوجه نظام اجرایی کشور بوده و ماحصل این طرح ملی الکترونیکی شدن کلیه خدمات با مشارکت مؤثر دستگاه‌های اجرایی خواهد بود، نشان از عزم دولت برای ایجاد توسعه پایدار در امور اساسی و زیربنایی کشور دارد.

فرماندار شهرستان تفت گفت: ثبت‌احوال از نهادهای مهم و حساسی است که هویت و ملیت مردم با آن گره‌ خورده و می‌تواند با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز از وقایع حیاتی در کشور زمینه‌ساز تدوین سیاست‌های کلان مدیریتی باشد.

محامدی همچنین از همشهریان درخواست کرد با توجه به این که برای تعویض کارت ملی قدیمی خود و دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان سال فرصت باقی است نسبت به تعویض کارت ملی خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

«داود داودی» رییس ثبت و احوال تفت در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد اداره ثبت احوال این شهرستان پرداخت و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 380 ولادت، 138 وفات، 217 ازدواج و 24 مورد طلاق در ثبت‌احوال شهرستان تفت ثبت‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی ثبت‌نام سیار کارت هوشمند ملی در تلاش هستیم تا پایان سال تمامی افراد شهرستان درخواست خود برای تعویض کارت ملی هوشمند را به ثبت برسانند.


true
true
true